Blog & Nieuws

02.01.2017

CSDM magazine alles over DOOH en Programmatic Marketing

De eerste editie is uit! Alles over DOOH programmatic marketing je kan het magazine downloaden via BusinessNL http://buff.ly/2i2c7NZ of vraag een hardcopy aan via info@csdigitalmedia.nl
Lees meer
13.12.2016

Eén nationaal salesbedrijf voor MMD Media en CS Digital Media

CSDM en MMD maken bekend dat vanaf 1 januari 2017 de salesafdelingen worden samengevoegd voor de nationale merken en –diensten. De nieuwe salesafdeling is gevestigd in Landsmeer en komt onder leiding te staan van Herman te Cate en Danny van Beek.

Dit nieuwe salesteam wordt naast de verkoop van de huidige netwerken van CSDM en MMD ook verantwoordelijk voor het in de markt zetten van een sterke digital out of home propositie die bestaat uit panelen van beide exploitanten.

De nieuwe organisatie gaat onder de naam van MMD Media opereren.

Danny van Beek, directeur MMD Media:

“Het is duidelijk dat de kansen voor digital out of home groot zijn en tegelijk betekent dit voor exploitanten ook dat een duidelijke propositie van wezenlijk belang is. Met het samensmelten van het MMD en het CSDMpakket wordt het aanbod naar de nationale adverteerders en bureaus groter waardoor deze vanuit dit saleshuis op meerdere OOH locaties en doelgroepen door ons bediend kunnen worden. Tevens betekent de samenwerking met CSDM dat MMD toegang krijgt tot essentiële techniek die nodig is om een voorsprong op digital out of home te krijgen en te behouden.”


Radjen van Wilsem, directeur CS Digital Media:

“Wij zien de samenwerking met MMD als een strategisch volgende stap, om reeds door ons ontwikkelde technieken te ontsluiten voor de markt. Dit geeft ons richting adverteerders en bureaus, samen met MMD, de gelegenheid om een nog grotere focus te leggen op technologische (door)ontwikkelingen binnen de DOOH. Op korte termijn zullen de bureaus hiervan kunnen profiteren.”

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Danny van Beek, 0645432146 en/of Radjen van Wilsem, 0614451616



Lees meer
01.11.2016

Metrostations scoren hoog in bereiken van jongeren en young professionals

Middels facial detection camera’s op de grote metrostations in Amsterdam en Rotterdam is in de periode januari – september 2016 het profiel van de bezoekers gemeten. Deze camera’s registeren het geslacht en de leeftijd van reizigers.
Ten opzichte van de landelijke gemiddelde laten de metrostations in Amsterdam en Rotterdam een fors bovengemiddeld bereik in de leeftijdscategorieën 13 - 19 en 20 - 34 jarigen zien. Hiermee is adverteren op deze locaties uitermate interessant voor adverteerders die zich op deze doelgroepen richten.
Lees meer
01.11.2016

EBS bussen Geo-targeted adverteren

In de regio Waterland provincie Noord-Holland zijn 100 EBS bussen uitgerust met GPS antennes waardoor het mogelijk is om een advertentie op GEO coördinaten in te kopen. De bussen rijden door verschillende regio's en door de GPS technologie weten we precies waar deze zich bevindt en of de commercial getoond mag worden. Zo wordt de commercial niet alleen op een premium positie getoond maar ook exact in de regio van uw keus.
Lees meer
01.11.2016

Unilever media week

CS Digital Media heeft een digitaal scherm geleverd aan Kinetic voor de demonstratie van het nieuwe mobiele platform tijdens de Unilever Media Week. Dit marketing & media festival vindt jaarlijks plaats op het hoofdkantoor van Unilever in Rotterdam. Tijdens het evenement konden marketeers uit heel Europa kennismaken met het CEE Platform: het mobiele platform voor OOH. Door het scherm te scannen met je mobiel, kan de adverteerder een 1-op-1 interactie aangaan met de mobiele gebruiker. Hierdoor krijgt het medium een directe en meetbare impact op de sales- en engagementdoelstellingen van de adverteerder
Lees meer
27.10.2016

Green Abri netwerk genomineerd

 Onze Green abri is genomineerd voor de Blije Reizigers Prijs 2016. Stemmen kan hier -> ecoeuros.nl RET
Lees meer
11.10.2016

#HAVE A BREAK

 KitKat zette ter ondersteuning van de campagne #MyBreak gedurende één week ­­de digitale abri's van CSDM in op het metronetwerk in Rotterdam en Amsterdam. Om de KitKat-motion commercial extra onder de aandacht te brengen werd de campagne vergezeld van geluid die uit speciale abri-speakers klonk.

Speciaal voor de gelegenheid waren de abri's in KitKat-stijl bestickerd. Reizigers werden uitgedaagd om een KitKat te kopen. Als gevolg hiervan maken zij kans om een Lenova tablet met ingebouwde beamer te winnen.
Lees meer
11.10.2016

Sonos storytelling

 Sonos, maker van slimme home sound sytems, start deze week een opvallende campagne op de digitale digitale abri’s in Amsterdam. Deze campagne, waarin storytelling centraal staat, is te zien op zes op elkaar afgestemde schermen op metrostation Amsterdam Centraal.

Extra impact wordt bereikt doordat de digitale abri’s synchroon geschakeld zijn.
Verschillende Sonos-boodschappen worden telkens op het juiste moment aan de reizigers op het perron vertoond. Sonos bereikt met deze drie weken durende campagne 1.151.424 consumenten.
Lees meer
20.06.2016

Back to school actie, boek nu met 50% korting

Vanaf 21 augustus begint het schooljaar 2016-2017 weer, hét moment om scholieren te bereiken. Ons premium indoor scholen netwerk biedt een fantastische mogelijkheid deze lastig te bereiken doelgroep aan te spreken. Onze schermen hangen namelijk op high traffic locaties binnen de scholen, denk hierbij aan de kantine of de aula; een optimaal bereik gegarandeerd. CS Digital Media doet er dit jaar een schepje bovenop. Om jou optimaal mee te laten profiteren van deze frisse start van het schooljaar kun je maar liefst vier weken op dit netwerk adverteren voor de prijs van twee.

Wij bereiken maandelijks 892.360 scholieren op voornamelijk middelbare scholen. Allemaal potentiële consumenten die wij dagelijks inspireren met pakkende content. Maak nu optimaal gebruik van onze 'Back to school' -actie. Adverteer een maand op ons gehele netwerk op ruim driehonderd digitale vlakken op 217 scholen. Uw campagne gaat dan vier weken live voor de prijs van twee weken. In plaats van €25.000 euro betaalt u eenmalig het bedrag van €12.500 netto.

Hebben we je weten te overtuigen? Neem dan snel contact met onze accountmanagers op want vol=vol.
Lees meer
17.03.2016

CS Digital Media en OpgeLED starten samenwerking

Meer Schermen, meer Impact

“Hoogste Out of Home bereik in regio Rotterdam”

CS Digital Media en OpgeLED starten samenwerking
De digitale schermen van CS Digital Media bevinden zich in het openbaar vervoer van Rotterdam. OpgeLED exploiteert grote LED schermen op high traffic locaties in Rotterdam. Beide partijen zijn complementair aan elkaar. Door de combinatie van het OV netwerk en de outdoor LED schermen wordt er voor de adverteerder een unieke digitale propositie gecreëerd. In de regio Rotterdam ontstaat een netto media bereik van ruim 7 miljoen per week. Hiermee is zichtbaarheid gegarandeerd!

Door het aanbieden van 1 loket voor digitaal adverteren optimaliseren wij de efficiency voor het inzetten van digitale mediacampagnes. Een aanspreekpunt voor adverteerders en mediabureaus om in regio Rotterdam met mediacampagnes City domination te bereiken. Het gezamenlijk aanbieden van netwerken in de markt, zal navolging krijgen in andere delen van Nederland. De regio Amsterdam zal begin april van start gaan.

Lees meer