Snickers

Interactieve abri's in het OV

Snickers heeft de campagne Wie ben jij als je trek hebt? doorvertaald naar een interactieve digital outdoor campagne. De digitale abri’s beschikken over een speciale applicatie waarmee consumenten zich kunnen morphen in hun hongerige variant. Na het maken van de foto’s, kan men de gemorphte foto downloaden door de QR-code op het scherm te scannen en het resultaat direct delen via social media.

Door gebruik te maken van motion gesture-camera’s wordt het scherm met handbewegingen bestuurd, deze techniek is voor het eerst toegepast in buitenreclame in Nederland. Het project is een samenwerking van Snickers®, CS Digital Media, CBS Outdoor, Mediacom en Kinetic.

Adverteerder
Snickers
Doelstelling
Interactieve abri's in het OV
Stations
Public Transport
Lengte uiting
15 seconden
Frequentie
Continu

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiƫnte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones