KPN Hi

Je social media status live uitvechten op de metrostations met andere reizigers

De social game Tweet Fighter van Hi kon gedurende 1 week live gespeeld op metrostation Amsterdam Centraal. Hiervoor zijn twee digitale abri’s in de centrale hal exclusief ingericht voor de game. Iedereen die twitterde met #HiTF speelde mee en kon zijn sociale kracht meten.

Deze campagne is tot stand gekomen in samenwerking met Hi, digitaal bureau Red Urban en Mediamonks. “ Tweet Fighter is de eerste mobile first social game, ontwikkelt voor onze ‘All you can Tweet’ campagne. Het is fantastisch dat we de techniek van de interactieve schermen kunnen gebruiken om deze game in kunnen zetten als impactvolle merkactivatie voor onze doelgroep.”, aldus Dave Frauenfelder van Hi.

Hi heeft met deze campagne optimaal gebruik van de voordelen van digital out of home, door real time interactie met mobiel op te zoeken. Dergelijke interactieve campagnes verhogen de brand engagement en zorgen voor een hoge contactfrequentie. Om consumenten te verwijzen naar de interactieve schermen op de stations is er ook gebruik gemaakt van de overige digitale abri’s op Amsterdam Centraal. 


Adverteerder
KPN Hi
Doelstelling
Je social media status live uitvechten op de metrostations met andere reizigers
Stations
Public Transport
Lengte uiting
15 seconden
Frequentie
Continu

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiƫnte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones