LG

Het nieuwe toestel van LG op redactionele wijze onder de aandacht brengen

Voor de release van het nieuwe toestel van LG, heeft CS Digital Media twee verschillende branded content items geproduceerd. In deze items is er ruimte om LG G2 op een bredere manier uit te lichten dan alleen in een spot. Voor de call to action is er separaat ook spotruimte ingezet in het openbaar vervoer. 

Adverteerder
LG
Doelstelling
Het nieuwe toestel van LG op redactionele wijze onder de aandacht brengen
Stations
Public Transport
Lengte uiting
30 seconden
Frequentie
1x per loop

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiƫnte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones