KPN & Rijksmuseum

De kunstwerken uit het Rijksmuseum toegankelijk maken voor heel Nederland

CS Digital Media creëerde voor KPN en het Rijksmuseum de digitale Rijkskunstgalerij op 16 metrostations in Amsterdam en Rotterdam. Op 69 digitale abri's en 18 landscapes kwamen acht topstukken tot leven door de schilderijen licht te animeren. Op zes interactieve abri's konden reizigers hun 'selfie' in een Meesterwerk plaatsen en de foto direct delen via social media. 




Adverteerder
KPN & Rijksmuseum
Doelstelling
De kunstwerken uit het Rijksmuseum toegankelijk maken voor heel Nederland
Stations
Public Transport
Lengte uiting
Continu
Frequentie
Continu

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiƫnte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones