Staatsloterij

De trekking van de mega-jackpot opvallend onder de aandacht brengen

10 juli ging de mega-jackpot van 27,5 miljoen gegarandeerd vallen bij de maandelijkse trekking van de Staatsloterij. Om dit bijzondere moment extra onder de aandacht te brengen kon iedereen van 1 tot en met 10 juli de grote oranje vis van de Staatsloterij vangen op metrostation Amsterdam Weesperplein en Rotterdam Kralingse Zoom.

CS Digital Media heeft hiervoor twee interactieve abri’s ingericht zodat reizigers ter plekke de Jackpot- vis kunnen vangen en er gelijk mee op de foto kunnen. Het resultaat kon direct gedeeld worden op Facebook.

‘Door gebruik te maken van nieuwe advertentietechnieken en camera’s kan de reiziger het scherm zelf bedienen door handbeweging. Voor de Staatsloterij is dit een nieuwe manier van communiceren om de Jackpot-trekking op een onderscheidende en innovatieve onder de aandacht te brengen bij de consument, ’ aldus Judith Wierenga – Media Manager van de Nederlandse Staatsloterij.


Adverteerder
Staatsloterij
Doelstelling
De trekking van de mega-jackpot opvallend onder de aandacht brengen
Stations
Public Transport
Lengte uiting
Continu
Frequentie
Continu

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiƫnte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones