UPC

Reizigers op een verrassende manier kennis laten maken met UPC Horizon on the Go app

Met UPC kun je overal live tv-kijken, binnen, buiten, overal. Dus ook in de metrostations. UPC verrastte de metroreizigers in Amsterdam en Rotterdam met een grote digitale en interactieve outdoor campagne ter promotie van de UPC Horizon Go App.

Reizigers konden tussen 25 augustus en 7 september zelf plaatsnemen in de commercial van UPC met Johnny de Mol via 1 van de 12 interactieve abri’s. Zodra men voor het scherm ging staan startte de applicatie op en kan er een foto worden genomen en direct worden geupload naar de Facebook-pagina van UPC. De interactieve campagne wordt aangevuld met een spot campagne op de overige digitale abri’s op 16 metrostations.

Sinds 2013 mogen we onze expertise inzetten voor UPC. Met ons outdoor bureau Posterscope, en dankzij de deskundige kennis van CS Digital Media en het enthousiaste team van UPC hebben we met deze digitale schermen een relevant en in het oog springend stuk interactiviteit toegevoegd aan de UPC OOH TV campagne’, aldus Manon Hoskam, Communications Planner van Carat Nederland.

Adverteerder
UPC
Doelstelling
Reizigers op een verrassende manier kennis laten maken met UPC Horizon on the Go app
Stations
Public Transport
Lengte uiting
15 seconden spot
Frequentie
Continue

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiƫnte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones