Transavia

Op een interactieve manier reizigers laten ervaren hoe snel vliegen naar de wintersport is

Voor Transavia ontwikkelde CS Digital Media een interactieve game voor op de abri’s in het openbaar vervoer. Reizigers konden zelf ‘vliegen’ en zo ervaren hoe snel vliegen naar de sneeuw is in vergelijking met de auto.

Naast de interactieve campagne draaide er ook een reguliere spot met de scherpe vliegaanbiedingen van Transavia op de overige digitale abri´s.


Adverteerder
Transavia
Doelstelling
Op een interactieve manier reizigers laten ervaren hoe snel vliegen naar de wintersport is
Stations
Public Transport
Lengte uiting
15 seconde
Frequentie
Continue

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiƫnte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones