Belvita

Op een originele manier Belvita Breakfast onder de aandacht brengen bij reizigers

 ‘Morning Win’, de interactieve campagne van Belvita, heeft een week lang succesvol gedraaid op metrostations Amsterdam Centraal, Amsterdam Wibautstraat, Rotterdam Dijkzigt en Rotterdam Blaak.

Uniek aan deze campagne is de ‘station take-over’ geweest, waarbij de uitingen op de schermen reageerden op de aankomst van de metro’s. Hierdoor is de campagne optimaal ingezet op het bereik: de consumenten die op dat moment de metro uitstapten.

De spot start met een hand die een kopje koffie vasthoudt. Op het moment dat de metro aankomt, begint de hand te schudden: ‘Het geheim van een topdag zit hem in de start.’ Zodra de consumenten uit de metro stappen, zien zij in beeld: ‘Energie voor de hele ochtend!’ Een positieve trigger om Belvita meteen in te slaan voor een goed ontbijt.



Adverteerder
Belvita
Doelstelling
Op een originele manier Belvita Breakfast onder de aandacht brengen bij reizigers
Stations
Metrostations Amsterdam en Rotterdam
Lengte uiting
50"
Frequentie
1x per loop

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiƫnte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones