KPN

Op een unieke wijze reizigers met Rembrandt in aanraking te laten komen

 De online campagne van KPN 'Late Rembrandt' is op een unieke wijze doorvertaald naar Digital Out of Home (DOOH), op 70 digitale abri’s op 16 metrostations in Amsterdam en Rotterdam van CS Digital Media.

In maart konden reizigers in diverse metrostations een Rembrandt etsie van hun selfie maken, welke direct geupload zijn naar kpn.com/Rembrandt.

Adverteerder
KPN
Doelstelling
Op een unieke wijze reizigers met Rembrandt in aanraking te laten komen
Stations
Public Transport: Metro Rotterdam & Amsterdam
Lengte uiting
Domination
Frequentie
Domination

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiƫnte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones