KPN

Op een unieke manier de ‘Late Rembrandt’-tentoonstelling voor iedereen gratis toegankelijk te maken.

 Als hoofdsponsor van het Rijksmuseum heeft KPN het mogelijk gemaakt de ‘Late Rembrandt’-tentoonstelling via kpn.com/rembrandt voor iedereen gratis toegankelijk te maken.

De online campagne is op een unieke wijze doorvertaald naar Digital Out of Home (DOOH), op 70 digitale abri’s op 16 metrostations in Amsterdam en Rotterdam van CS Digital Media. Twaalf topstukken uit de Late Rembrandt expositie zijn door de Studio van CS Digital Media geanimeerd en tot leven gebracht. Deze meesterwerken worden gedurende de tentoonstelling online en via onze digitale abri’s gefaseerd gelanceerd.

Adverteerder
KPN
Doelstelling
Op een unieke manier de ‘Late Rembrandt’-tentoonstelling voor iedereen gratis toegankelijk te maken.
Stations
Public Transport: metrostations Rotterdam en Amsterdam
Lengte uiting
50 sec

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiënte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones