Stichting ALS

‘Ga door met mijn strijd’

‘Ga door met mijn strijd’ is het motto van de vervolgcampagne ‘Ik ben inmiddels overleden’ die sinds april vorig jaar door Stichting ALS Nederland is gelanceerd. In deze campagne vragen overleden ALS patiënten om de strijd tegen ALS voort te zetten.

De campagne heeft afgelopen week gedraaid op de schermen van CS Digital Media in de metrostations in Amsterdam en Rotterdam. CS Digital Media is in samenwerking met Publicis voor Stichting ALS Nederland nog een stapje verder gegaan met deze campagne. Door interactie aan de uiting toe te voegen, is de boodschap nog persoonlijker gemaakt. Zie hier het resultaat.


Adverteerder
Stichting ALS
Doelstelling
‘Ga door met mijn strijd’
Stations
Metrostations Amsterdam en Rotterdam

Meer inspiratie

Case Longfonds

Overleden ALS patiënte spreekt tot u

Programmatic buying

KPN 'Late Rembrandt'

KPN 'Late Rembrandt' #etsie

Belvita

Snickers

Lipton Green

Vodafone

Staatsloterij

Playstation

Transavia

IKEA

UPC

Ola

KPN Rijksmuseum

Simpel

D-Reizen

KPN Hi

Neckermann

LG

D-Reizen

Sony Headphones