Beweging, contrast en onbegrensde mogelijkheden. Zo onderscheidt Digital out of Home-reclame (DOOH) zich van traditionele media. Het biedt ruimte aan creativiteit, aan spelen met nieuwe concepten. Creëer met DOOH een interactieve ervaring in plaats van een vlak bericht.
De digitale schermen van CS Digital Media hebben een veel hogere attentiewaarde dan printmedia. Niet alleen door de hoge helderheid, maar ook door de bewegende beelden, zoals film en geanimeerde foto’s. Geïnspireerd geraakt door de vele mogelijkheden? De studio van CS Digital Media heeft alle kennis voorhanden om een doeltreffende advertentie te ontwerpen.
Is jouw boodschap alleen interessant voor een jong publiek? Wil je vooral voetbalsupporters aanspreken? Geldt de actie eigenlijk alleen in het weekend tussen 12:00 en 17:00?
Geen probleem. Zowel de reguliere als digitale programmatic technologie van onze schermen maakt het mogelijk om de advertentie te vertonen waar en wanneer dat het meest effectief is. In ons metronetwerk kunnen alle schermen ook programmatic worden ingezet. Geautomatiseerde triggers bepalen wanneer de hoogste contactfrequentie met de afgekaderde doelgroep gecreëerd kan worden. Kortom, ons digitale netwerk biedt eindeloze mogelijkheden om jouw campagne zo relevant mogelijk in te richten.
Digitale buitenreclame creëert een unieke positie voor de adverteerder
omdat het nu het enige medium begint te worden wat niet kan worden weg geklikt door de consument
Pas uitingen real-time aan op basis van actuele situaties
Uit onderzoek blijkt dat inspirerende content op digitale schermen het wachten aanzienlijk veraangenaamt
Laat je cursor dan naar de contactknop hieronder glijden om een connectie met ons te maken of stuur een mail naar onderstaand adres.
Mail: sales@csdigitalmedia.nl