Bedrijfsprofiel 

CS Digital Media is een innovatief en snelgroeiend mediatechnologiebedrijf met een focus op het veranderen van de Digital Out Of Home branche. We zijn gericht op het vergroten van onze marktpositie door het ontwikkelen van software voor de Digital Out Of Home markt. Al onze technologie is gebaseerd op programmatic-principes die vergelijkbaar is met online advertentietechnologie. 

Wij zijn een bedrijf dat mensen op zowel professioneel als persoonlijk niveau wil ontwikkelen. We doen dit onder andere door leermogelijkheden te bieden om te groeien in een diverse en internationale werkomgeving. Kortom, jij bent de bestuurder en wij begeleiden je naar de doelen die je als mens wilt bereiken. We zijn een bedrijf met een platte structuur waarin er korte lijnen naar het management zijn. Hierdoor kan je daadwerkelijk elke dag het verschil maken als je bij CS Digital Media werkt. 

Functieomschrijving 

Als medewerker 1e lijn support bewaak en monitor je de juiste werking van de systemen voor diverse klanten van CSDM. Je lost problemen op bij verstoringen van deze systemen en je schakelt zo nodig met 2e lijnsupport en/of development. Het oplossen van verstoringen in de ondersteunende systemen is in principe aan de werkplek- en locatie gebonden. In overleg ben je ook beschikbaar buiten kantoortijden (weekend diensten). 

Je bent dagelijks bezig met de volgende concrete werkzaamheden: 

  • Het aannemen en daar waar mogelijk oplossen van verstoringen en incidenten 
  • Zicht houden op doorlooptijden van incident meldingen en of dit conform de SLA afspraken verloopt 
  • Het imagen van devices en onderhouden van de interne werkplekken.  

Jouw profiel 

We zoeken iemand met ongelimiteerd enthousiasme en inzet die binnen de support afdeling het verschil kan maken op het gebied van incident behandeling. Je bent iemand die structuur in het werk kan brengen waarin je actief incidenten monitort, behandeld en oplost. Voor deze functie is een oplossingsgerichte houding met een glas halfvol mentaliteit benodigd om er een continue succes van te maken.  

  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau 
  • Als medewerker 1e lijn support beschik je over een sterke servicegerichtheid en heb je een open    houding. Je bent gewend te werken in een dynamische omgeving en bent stressbestendig. 
  • Je durft de telefoon aan te nemen en kan de klant goed te woord staan. 
  • Je hebt 0-4 jaar werkervaring als Support Medewerker IT 
  • Je hebt kennis en ervaring met het werken via een ticket registratie systeem. 
  • Kennis van CloneZilla, Office 365, diverse cloud diensten is een pre. 
  • Certificering ITIL is een pre. 
  • Je bent een zelfsturend persoon die zich graag wil ontwikkelen 
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel Nederlands als Engels in woord en geschrift 

Ons aanbod 

Op ons kantoor in Amsterdam ben je onderdeel van het Support team. We hebben een open, directe en transparante cultuur. Binnen deze cultuur zijn er diverse nationaliteiten en enthousiaste collega’s die van en met elkaar leren met als doel om succesvol te zijn. Daarnaast voorzien we in: 

  • Een functie voor 40 uur per week 
  • Een marktconform en competitief salaris gebaseerd op jouw ervaring en skills 
  • Reis- & telefoonvergoeding 
  • Bonus regeling in de vorm van extra verlofdagen 
  • Mogelijkheden voor zelfstudie 
  • Meerdere bedrijfsevenementen per jaar en elke week een vrijdagmiddagborrel (na corona)  

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en ben je geïnteresseerd in deze functie, solliciteer dan nu bij CS Digital Media en stuur je sollicitatiebrief en CV naar: HR@csdigitalmedia.nl